Omdat wij, wij zijn.

20 juli 2014 - Long Key State Park, Florida, Verenigde Staten

Hey iedereen het is hier nu 22u (bij jullie 3 u 's nachts).

Om jullie up to date te houden: we zijn anderhalf uurtje geleden aangekomen in ons hotel Lime Tree Resort, op Long Key (een van de key's van Florida). Oh ja, nog steeds zonderr bagage!

Vanmorgen ontbeten, opgeruimd ( onze 'plastiek zakken' gepakt) en met de auto naar de luchthaven. Daar al eens gehoord achter onze koffers. Blijkbaar waren de autostoelen nooit weggeweest uit Miami en de andere drie zouden in Curaçao staan.

Mevrouw was heel behulpzaam, we mochten ook een bedrag van 250 dollar uitgeven aan expenses. We zitten aan 270 dollar, dus voorlopig kunnen we daar mee leven.

Dan terug naar Miami gevlogen (redelijk volle vlucht, met veel geluk de laatste plaatsen gekregen) en daardoor waren we net op tijd om met Levi af te spreken aan de check-in van Iberia, waarmee zij naar huis vlogen. Zo kon hij ons zijn fototoestel (en nagelknipper) lenen waarvoor we hem natuurlijk heel dankbaar zijn. Want het fototoestel van Walmart is natuurlijk heel wat minder. Spijtig dat we niet in Miami waren gebleven, dan hadden ik met mijn broertje op het strand van Miami kunnen liggen!

Waarom zijn we dan eigenlijk naar Orlando gevlogen? Omdat we niet naar Curaçao konden wouden we onze oorspronkelijke planuitvoeren. Nl. naar new Orleans en met de auto rondtoeren. Maar omdat Jan dacht dat er vanuit Miami enkel kleine vliegtuigen vertrokken en vanuit Orlando grote, hebben we snel beslist om op die vlucht naar Orlando te springen.

Gisteren toen de mannen in de swimming pool zaten, ging ik eens bekijken waar we vandaag naartoe konden, bleek: geen vlucht vanuit orlando naar new orleans! Oeps...

Chelsea: 'waarom zijn we dan in godsnaam naar Orlando gegaan?'

Jan:'omdat wij, wij zijn!' :-)

fototoestel van de walmart ondertussen gereturned, (hier in walmart Miaimi) omdat we niet tevreden waren :-) en ons geld teruggekregen. (Dat was eigenlijk ons plan vermits we het toestel binnen 15 dagen mochten terugbrengen of ruilen.)

Hopelijk kan vanaf morgen nu eindelijk onze vakantie echt beginnen. We zijn hier in het donker toegekomen na twee uur durende rit, maar het ziet er alvast veelbelovend uit. We liggen vlak aan het strand en de zee, bovendien is het hier nog steeds lekker warm. De kamer is niet veel soeps :-( heel verouderd en hygiëne is ook niet naar behoren :-(. Ik ga het me voorlopig niet aantrekken en morgen op mijn lui gat op het strand liggen!

Slaapwel.

1. Cathy:
    21 juli 2014
    Inderdaad omdat wij wij zijn , ik denk vooral omdat jij jij bent ;-)
    Had het gisteren met Gerald er nog over dat je nu waarschijnlijk al veel veranderde plannen zult gehad hebben....
    Zou ik dit of dat doen
    Geniet er nu maar van en hopelijk snel bagage
  2. Janis:
    21 juli 2014
    Zusje, toch! Als collega's vinden dat wij op elkaar lijken dan slaan ze de bal toch wel mis.:P Jij lijkt op dat vlak zó op mamsie! Dekt 250 euro de lading?Is er nog een kans dat je de koffers alsnog krijgt? Wij hebben onze wekker niet gehoord. Gaan nu pas ontbijten en zullen dus pas laat in Spanje zijn. Waren vannacht wakker geworden omdat Samuels niet goed meer kon ademen. Zijn gezicht was opgezwollen. Wellicht een allergische reactie. Nu zijn zijn ogen nog steeds dik.:( Geniet van het strand en tot het volgende verhaal.. Love you X
  3. Greet:
    Jullie zijn jullie ! Ge moet het maar doen ,
    Wel zeer avontuurlijk op deze manier reizen,
    Hoop echt van ganser harte dat jullie toch genieten van jullie verlof, fijn dat je Levi nog hebt gezien,
    Dikke knuffels aan jullie en ons 2 flinke jongens xxxxx