The iguana

29 juli 2014 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen was het al half negen toen we wakker werden... Dan maar opgestaan voor het ontbijt, waar het al volle bak was. Twee jaar geleden zaten wij hier meestal alleen op het terras. We waren toen ook net in de states en jongens waren vroeg wakker. Ze hebben geen french toast meer en geen oatmeal :-( Voor de rest was het wel ok.

Daarna direct gaan zwemmen en dan kon mama eens rustig lezen, want dat was er eigenlijk nog niet van gekomen want meestal word ik steeds gestoord. Honger, kaka, pipi, ... Boek is ook al helemaal nat geweest door uitlopen van een flesje water... En ook nu weer ik weer gestoord door 'the amazing iguana' en daarna nog door een kleinere, die in de boom achter mij kroop :-)

's Middags yoghurtje en fruit en koffie/melk gegeten en gedronken op kamer en dan de bus naar Aventura Mall genomen. Half uur moeten wachten op bus en dan drie kwartier op de bus. Waardoor het al 14u15 was toen we er aan kwamen. Wat geshopt, wat eigenlijk echt niet lukt met die pippo,s en daar gaan eten in The Cheese Cake Cafe... Jan, je raadt het nooit, een hamburger en de jongens een cheese sandwich (soort van croque monsieur) en ik een vegetarische pasta.

we hadden de jongens beloofd dat we 'straks' nog wel gingen zwemmen, maar eer we terug waren met bus was het half 9 en donker. Er zaten nog enkele mensen in het zwembad en zijn wij dus ook nog even in het water geplonsd. Ik vond het maar griezelig, maar de jongens niet. Er was wel licht in het zwembad, maar niet ernaast. Daar waar eerder mijn vriendje zat :-)

dan naar kamer, nog even een douchke en dan bed in.

tot morgen xxx chels a.k.a. 'Moeder'

1. Cathy:
    30 juli 2014
    Heeft Leicester niet gezegd dat die beesten ongevaarlijk zijn !
    Want hij heeft goed opgelet in Aquatopia♡
  2. Janis:
    30 juli 2014
    Helaba! Die beestjes zien er niet ongevaarlijk uit, maar schijn kan bedriegen.;-) Zal eens stilletjes aan opstaan en mijn kleine meid gaan wakker maken. Die heeft hier al flink ontbeten. :-):-):-) Dikke kus
  3. Greet:
    30 juli 2014
    Zijn enorme beesten ook hè
    Misschien wel mooi maar ook ni mijn ding hoor,
    Toch wel leuk dat zwemmen en veel lekker eten ....
    Knuffels xxxx
  4. Katrien:
    30 juli 2014
    Wat hebben jullie en leuke vakantie ginder!! Zwemmen,slapen,eten,meetje is heel jaloers hoor op jullie.heb gisteren terug spuitjes in de rug gekregen dus heel de week thuis se om te rusten.chanel en guccike vandaag naar de kapper geweest.
    Gisteren en vandaag is het maar slecht weer hier pfff
    Amuseer jullie nog de laatste dagen en nog heel veel zwemmen en burgers eten he jongens ;-)
    Tot de volgende xxxxxxxx