Rainy and cloudy

30 juli 2014 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vandaag niet zoveel gedaan. Vanmorgen lekker ontbeten aan de bar, al wordt ons ontbijt altijd gestoord door een grote boodschap-aanval van de boys.

Daarna naar de kamer om ons tandjes te poetsen en toen begon het te regenen. Eventjes gewacht dan naar beneden. Er zaten toch wel wat mensen in het zwembad. Het was nog lichtjes aan het regenen. De jongens er ook in. Ik had me aan de zijkant gezet met mijn boekje om eindelijk eens wat te kunnen lezen. Zat nog geen vijf minuten neer of Lleyton moest plassen. Ik kon er natuurlijk niet mee lachen. Hadden juist een uur op de kamer gezeten!

Afgedroogd terug naar binnen... Plassen... Terug naar buiten. Leg het uit aan de dame die naast me zat, omdat ik wel een scene had gemaakt :-).

Vijf minuten later staat hij terug voor mij kletsnat... Ik moet grote boodschap doen... Jan en leicester aan het lachen in het zwembad. Mijn buurvrouw: 'again?' :-) Yes again! Daarna heb ik gelukkig nog wat kunnen lezen. 's Middags wat fruit en yoghurt en cake op de kamer... En we gingen een siestake doen... Lleyton was erg moe. Al vond hij van niet, maar sliep wel twee minuten later, net als vader. Leicester kon niet slapen, dus ben ik met hem naar beneden gegaan en beiden aan het zwembad wat gelezen. Anderhalf uur later de boys gaan wakker maken.

Langs de winkel om wat drinken en dan richting strand... Het werd echter steeds donkerder en iedereen kwam van het strand... Dan maar naar het zwembad, konden we snel naar binnen moest het onweren. Dat heeft het niet meer gedaan. Wel,geen zon meer.

Tegen de avond nog wat gaan wandelen op lincoln road (winkeltjes) en ons avondmaal gaan halen CVS/pharmacy: sushi, smosje en donuts. Hihi

avondmaal opgegeten op de kamer en nu naar een wedstrijd (baseball) aan het kijken op de TV. LA tegen BALTIMORE.

Slaapwel of slaap verder of goedemorgen xxx

1. Greet:
    31 juli 2014
    Bij ons goede morgen,als ne mens dan is effen wilt genieten he !
    Hopelijk vandaag terug mooi weer ,bij ons blauwe heldere hemel en mooie temp.
    Kusjes xxxx
  2. Janis:
    31 juli 2014
    Have a nice flight, Broeckskes! Renée zal zo blij zijn als ze haar neefjes terug zal zien.. Dikke kussen XXX