Hot water...

28 juli 2014 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen weer eerst ons spullen bijeen gepakt en dan gaan ontbijten  in de BK (burgerking). Hetzelfde als gisteren maar dan een goedkope versie. :-)

daarna kaartjes naar de post gebracht (voor moeke en leicesters school) en uitgechecked uit MIJN hotel.

Even getwijfeld om een taxi te nemen, naar ons ander hotel (9 blocks verder), maar Jantje dacht wel dat het geen probleem zou zijn om het te voet te doen met alle bagage (8 stuks!). De enige die heeft zitten zagen is Lleyton, en die heeft zelfs niets moeten sleuren.

Ik was toch blij dat we aan ons hotel waren want de afstand viel wel mee maar het sleuren en dat nog eens bij 90°F .... pffffff

Ondertussen was het noon maar we konden nog niet op onze kamer. Pas om 15u! Dan maar even omgekleed in de toiletten (gelukkig kennen we het hotel al) en een frisse duik genomen. Nou ja, fris.... Ik denk dat het water zeker 30°C is, net zoals de temperatuur hier! Maar toch het deed wel deugd na onze trip met de koffers.

Rond half twee richting supermarket voor het middagmaal (broodje, banaan en wat ijskoude drank). Tegen half drie terug in hotel en kamer was klaar... Ons even gesettled en dan een verfrissende duik in de zee. Nu ja, verfrissend... Zo zalig water qua temperatuur! Echt heerlijk. Normaal moet ik er altijd snel uit omwille van de koude, maar nu hebben we er toch wel eventjes ingezeten. We zaten ook een stuk van het strand verwijderd en het was nog steeds heel ondiep. Leuk voor de kinderen.

Terug naar ons hotel. Nog even plonsen in ons (zwem)bad, gaan douchen en gaan eten in de Sbarro.

Nog een Ben en Jerryke om de dag af te sluiten en we konden weer moe, maar voldaan naar ons kamertje gaan (de vierde ondertussen).

bye xxx de broeckskes

1. Greet:
    29 juli 2014
    Kan me voorstellen wat een tocht het moet geweest zijn met al die bagage, is daar wel heel warm hè ,hier regen en 10°minder dan verleden week,
    Al goed dat er zoveel water in de buurt is,
    'T was een leuke video boodschap we lagen slap van' lachen ,
    Kusjes xxxxxxxxx