Nog steeds geen nieuws van de koffers....

20 juli 2014 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Hey iedereen,

het is hier nu half 6 en de jongens zijn weeral een half uurtje wakker! De eerste keer dat ze last hebben van jetlag. We zullen dus weer om 7 kunnen gaan ontbijten :-)

Het ontbijt is goed. Zeker voor de boys!  Wafels, eitjes, worst, toast, muffins, fruitsla, cornflakes, .... Ze hebben er al van genoten.

na het ontbijt zijn we naar walmart en gap outlet gegaan om kledij voor ons te kopen. Jan en ik hadden onze tenue van het vliegtuig aan. Voor jan met zijn lange zwarte broek en gesloten schoenen was dat erg warm.

De leicester had zijn zwembroek aan met zijn Vliegtuig polo en lleyton zijn PJ broek (van rox) met zijn vliegtuigpolo, en dan die bruine schoenen eronder. Mooi hoor...

we hebben ook een compacte camera gekocht ( toch 140 dollar in totaal) in walmart (nikon compact camera). Dat was de goedkoopste dat we konden vinden. Waren ook nog naar andere winkel geweest. We gaan proberen die terug te wisselen.  (Niet tevreden, geld terug, .... zoiets).

De namiddag hebben we doorgebracht aan het zwembad. Het was hier heet, net zoals bij jullie waarschijnlijk.

Daarna hebben we wat tijd doorgebracht om onze kamer. Ze is wel groot (beetje verouderd) met living, keuken en badkamer.

's Avonds wouden we naar het Disney centrum gaan maar de jongens waren ineens vertrokken voor hunne nacht... Dus konden we het vergeten.

Voor de rest weten we nog niet wat we gaan doen... Het is zo vervelend zonder bagage. En het ergste is, ze hebben onze bagage nog niet gevonden, gelokaliseerd. Heel raar. Vandaag gaan we sowieso naar de luchthaven voor de auto. Dan gaan we hopelijk wat meer informatie krijgen.