To pool or not to pool

27 juli 2014 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Deze morgen opgestaan en eerst bekeken wat onze verdere plannen zouden zijn. Toch maar beslist om in Miami te blijven, maar wel in een ander hotel, hetzelfde waar we 2 jaar geleden ook verbleven: South Seas Hotel. Een hotel met zwembad én ontbijt! Dat was het enige dat we hier nog misten. Buiten vandaag dan want mama loodste ons na het vastleggen van het hotel naar een heerlijk ontbijt in News Cafe op Oceans Drive, recht tegenover het strand. Voor ons scrambled eggs met gebakken patatjes, worst, bacon, toast, koffie en vers fruitsap en voor de jongens american pancakes met siroop en een reuzepot vers fruit als dessert! Met een volle maag terug naar de hotelkamer om de plannen van de dag te maken.

Ondertussen was het 12u15 en hadden we besloten om te gaan zwemmen in The Venetian Pool in Coral Gables. Enige probleem: het is een eindje verwijdert van het hotel en de taxi zou redelijk duur uitvallen, en met het openbaar vervoer zouden we 3 bussen moeten nemen en er een uur en drie kwartier over doen.

Dan maar de gratis shuttle van het hotel naar de luchthaven gereserveerd om 14 uur om vervolgens nog 1 bus te nemen van een half uurtje. Maar we waren nog iets te vroeg voor de shuttle van 14 uur dus nog even op de kamer gaan rusten...

gelukkig nog even de openingsuren gechecked en bleek dat het zwembad al om half 5 sloot op zondag! Niet echt de moeite dus! Dan maar de bus genomen naar Bayside, waar vooral winkeltjes en restaurantjes zijn. Om het gezaag van de twee zagen wat te temperen lekker gaan eten bij Bubba Gump. Daarna terug naar het hotel, de jongens zwembroekje aan en met de voetjes in de zee geweest, nuja, voetjes? Als ge ze ne vinger geeft pakken ze nen arm! Rond hal 8 terug naar het hotel voor droge kleren en mama en papa nog even in de bar een gin-tonic gedronken. Nu in ons bed, want morgen bagage pakken om van hotel te verhuizen.

Slaapwel!

1. Cathy:
    28 juli 2014
    Wij hebben toen ook een hele rit gemaakt met bussen en dat soeciazl trammetje om in Coral Gables te geraken he vrouwke
    Terug met een airtrain en een bus
    Heb al eens gekeken naar de foto's van south seas :pool genoeg daar
  2. Janis:
    28 juli 2014
    Piep! Veel succes met het inladen van de koffers. Nog veel zwemplezier gewenst, boys and girl. Bye xxx
  3. Greet:
    28 juli 2014
    Goed verhuizen hè ! Alles bij ? Geniet nog van het lekkere eten ,krijg er zin in,
    Nog veel zwemmen hè jongens xxxxx