Mosquitoes en uitslag.

21 juli 2014 - Layton, Florida, Verenigde Staten

Hello thuisfront,

Gisteravond na ons blogje begon er hier een serieus omweerke! Was eigenlijk wel mooi om zien vanuit onze studio, met zicht op strand en (wat lijkt) oneindige zee. Bliksem waardoor deze zee helemaal opgelicht werd. En serieus wat water dat uit de hemel viel.

's Morgens eerst met Lleyton een verkenning van het terrein gedaan... Terwijl mijn andere mannen nog sliepen. Nadat Jan gisterenavond al door muggen was aangevallen, was vanmorgen mijn toer. Op no time werd ik op een enorm aantal prikjes getrakteerd. Waar ik toch wel een beetje allergisch op reageer. Ik zit hier met mega warme jeukende bulten. Maar Lleyton heeft sinds vandaag ook uitslag gekregen, dat steeds erger werd. Heel zijn ruggetje staat vol met kleine boebeltjes en heeft er wel last van. Waarschijnlijk combinatie van zweten, zonnecrème,  zon en water. Hij heeft het nog al gehad maar niet zo erg. Morgen gaan zoeken voor iets verzachtend.

Het ontbijtje is basic maar ok. Bagels, muffins en pastries en koffie (nespresso jeah!) en appelsiensap.

Daarna gaan zwemmen, we waren de enige en genoten van ons privé zwembad. 's Avonds was het al een pak drukker. Na het zwemmen wat boodschappen gaan doen en rond half 3 een late lunch op ons terras. Daarna een middagdutje van 1,5 uur om vervolgens terug in het zwembad te duiken. 's avonds chicken nuggets met wat side dishes gegeten op ons terras en nog een korte wandeling gemaakt om de zon te zien verdwijnen in de zee. Einde van de dag.

Ps: nog eens gebeld voor bagage, staan waarschijnlijk nog steeds in Curaçao, hopelijk morgen meer nieuws. Wel goed nieuws: mogen ipv 250 voor 500 dollar onkosten inbrengen. Slaapwel!

1. Janis:
    22 juli 2014
    Piepeloe! Wel vervelend die jeukende ellende. Ik vind 500 euro al een mooi begin.:P Heb je nu autostoelen gehuurd? Hier schijnt de zo'n volop, maar dat betekent niet dat het zo warm is. 's Avonds koelt dat hier niet normaal af. Ik ga warme truien moeten kopen.Zelfs mijn pyjama's zijn te fris. Tja.. Had dat wel kunnen weten dat daar waar nog sneeuw ligt het ook fris kan zijn. Of Renée het zonder Kids Club zo leuk zal vinden is nog af te wachten... :-) Hou ons maar op de hoogte van je spannende reisplannen en hou de muggen op afstand, zenne..Hier vriezen ze dood.:-) Take care, dear family Xx x
  2. Greet:
    22 juli 2014
    Goede morgen :)fijn jullie blog te lezen ,buiten de aanvallende muggen hoop ik dat jullie het wel stellen,en dat het bij Leyton ook meevalt,goed dat jullie een terras hebben,
    Hier was het gisteren heel de dag overtrokken en vochtig,vandaag hetzelfde denk ik,de opa gaat fietsen ,
    Zo Onweer , muggen of geen bagage,maak er het beste van
    Geniet van al het moois dat wel meevalt lieve kusjes xxxx
    Dag Leicester en Leyton xxxxxx love you oma
  3. Eddy:
    22 juli 2014
    Gaan fietsen vandaag. Vertrokken aan de overzet naar Kruibeke en met overtrokken weer. In de loop van de voormiddag kwam de zon erdoor. 's namiddags toch wel heel warm (27°). Veel moeten drinken onderweg. Had 2 liter water bij en bijna alles was op. Mooie, maar vermoeiende tocht. Groetjes van opa.