Change of plans...

18 juli 2014 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Hallo iedereen, we zitten dus inderdaad niet op de vlucht naar Curacao. Ze moesten zelfs vrijwilligers nemen voor die vlucht dus dat zag er niet goed uit!

Het begon vanmorgen al goed toen ik mijn fototoestel vergat in de Gerald zijn auto. Hoe vaak dat ik niet gedroomd (zeg maar nachtmerrie) heb dat ik op mijn bestemming aankom zonder fototoestel... en kijk :-(

In CDG hadden we maar een half uurtje tijd om in te checken... Maar de boys hebben dat flink gedaan, daarna naar de gate en daar kregen we dan direct onze stoelen.

Na een toch wel lange vlucht, 9u15 min, komen we toe in Miami. De jongens hebben zich ook weer goed gedragen. Al is er veel over en weer en verwissel van stoelen geweest. We hadden telkens twee stoelen raam en gang achteraan in het vliegtuig. Ook Jantje heeft dat goed gedaan! Al vond hij de pilletjes niet zo goed werken.

Geland om iets na 1 lokale tijd. Pas om iets voor 2 aan de gate. Security probleem, lastige passagiers, weten het eigenlijk niet goed. Lange rij aan paspoortcontrole... En dan maar 1 van de 4 koffers. De zak met de autostoelen dan nog wel!

Dan naar de gate voor Curacao waar we dan al vrij snel doorhadden dat het niets ging worden.... Jan had dan wel al zijn pilletje opnieuw genomen...

En dan hebben we maar besloten om iets anders te doen. Vermits de vluchten naar CUR altijd goed vol zitten en omdat dat voor Jan dan lastig is met zijn pillekes en omdat we dan miss een aantal dagen moeten proberen en zo veel dagen van ons verlof kwijt zouden zijn.

We zitten op dit moment in Orlando... Zonder enige bagage... Hadden dan bij aankomst op luchthaven nog hotel geboekt. En een auto gaan huren voor twee dagen, omdat we niet veel kunnen aanvangen zonder bagage...

De jongens (zeker Lleyton) waren uiteindelijk wel erg moe. Lleyton had een uurtje en leicester een half uurtje geslapen op de vluchten. Lleyton was op de luchthaven dan al in slaap gevallen (wachten voor auto, voor bagageclaim, ...). Leicester heeft zich heel sterk en stoer gehouden. Maar twee seconden in de auto en hij was vertrokken.

Uiteindelijk aangekomen om half 10 lokale tijd in ons hotel: Palms hotel and villas (kissimmee). Nog snel even een douchke genomen, dat heeft goed gedaan en deze blog en nu gaan slapen, want uitgeteld!