Applebee's and bees !

22 juli 2014 - Layton, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen eerste werk nog eens gebeld voor bagage, bijna drie kwartier aan de lijn gehangen. Er is mij beloofd dat ze morgen om 8u zullen toekomen op de luchthaven van Key West, begrijp niet dat het vandaag nog niet kon zijn!

Na een lekker ontbijtje en een verfrissende duik in het zwembad zijn we rond 11u vertrokken naar outlet shoppingcenter voor nog wat 'verse' kledij te kopen. We hadden al voor 300 eur geshopt. (Zwemgerief, toiletartikelen, carseats, kledij, ondergoed en schoenen) Maar Jan had maar 1 short en lleyton maar twee tees en daar waren we natuurlijk al door. Ook mijn bloesjes waren niet zo fris meer. Vermits we dan nog 200 eur over hadden, wou ik die nu wel opgebruiken. Dat moest natuurlijk wel vandaag! Want als morgen de bagage wordt geleverd (op hoop van zegen) kunnen we dat niet meer spenderen.

enige probleem: onze lievelingswinkels, Gap, Old navy, ... hebben ze hier niet. Een uurtje rijden naar shoppingmall dus... Maar omwille van een serieus onweertje dat hier uitbrak hebben we er wel wat langer over gedaan! Daar aangekomen zijn we onze eerste hamburgr gaan eten. In Applebee's.  Al bijna vijf dagen in US en nog geen hamburger, dat kon eigenlijk niet...

Daarna in Gap onze spullen gaan halen, ondertussen was de zon er terug doorgekomen. Nog even langs de pharmacy voor iets tegen de jeuk en Zovirax.

Lleyton zijn uitslag was al veel beter... zijn een watershirtje voor hem gaan halen zodat we hem op zijn rug en buik niet meer moeten insmeren (wat dat pikte) en ook beschermd is tegen de zon. Maar vanmorgen aan het zwembad is hij op een bij gaan staan en die heeft hem gestoken. :-((((((((

ocharme dat ventje. Hij heeft genoeg praat daar niet van... maar toch. Het deed veel pijn op het moment en we moesten die angel eruit halen. Heeft hij net als ik vandaag nog wat steken erbij en ook hij reageert er een beetje allergisch op.

Rond 6 u terug op onze resort, nog wat gaan zwemmen, lekker geten met de zonsondergang op de achtergrond en nu nog wat tv (America gots talent)en dan ons bed in.

Bye xxx don't let the bed bugs bite (wij zullen ook ons best doen!)

1. Cathy:
    Maar schatjes toch
    Ocharme onze kleine man
    Op hoop van zegen dus voor de koffers
    Xxx
  2. Greet:
    23 juli 2014
    Maar Leyton toch jongen ,is dat geen pech hebben,doet het nog pijn ? En heeft de hamburger gesmaakt mmmmmmm,we duimen voor de koffers !
    Xxxxxxxxxxxxxxxx
  3. Janis:
    23 juli 2014
    Wat een pech! En zo'n steek van een bij kan echt wel pijn doen. AA houdt jullie een beetje aan het lijntje. Hoop dat volgend reisverslag de koffers eindelijk terug van de partij zijn! Verzorg jullie, hoor! Dikke Xxx
  4. Katrien:
    Hoi broekies :-)
    Wat en reisverhalen
    Langs de ene kant leuk om lezen elke morgen maar pfff zolang wachten op die bagage en dan de lleyton charme het ventje met z'n wespenbeet en uitslag!
    Geniet verder van jullie vakantie en hopelijk is de bagage eindelijk morgen terecht.wij gaan hier bedje in want hebben en buxus haag gepland van voor en zijn er moe van.morgen weer werken dag
    Dikke kussen aan m'n lieve schatten en tot later xxxx