Klaar om te vertrekken....

17 juli 2014 - Hoboken, België

Na lang twijfelen hadden we eindelijk de knoop doorgehakt om nog eens een reisje te maken... ging het bijna niet door toen Jan, heel onverwacht, vorige week ineens een telefoontje kreeg van den Atlas dat hij een vast contract kreeg. Maar dat was geen probleem hij kon al drie dagen komen werken en dan zijn geplande reis maken.

Hmmm gepland is veel gezegd. We zijn al maanden aan het twijfelen over wat we nu juist willen doen....

Van Chicago richting zuiden rijden, of misschien een rondreisje in de Deep South, ... en op den duur dan gekozen voor Curaçao (omdat we ooit voorzien hadden om dit eiland te bezoeken, maar om welgekende redenen nooit is doorgegaan :-)).

Als alles perfect verloopt nemen we morgen de TGV om 7u10 in Brussel-Zuid, daarna om 10u het vliegtuig in CDG richting Miami, om daar een aansluitende vlucht te nemen naar CUR. We hebben niet veel tijd meer in CDG om ons in te checken dus laat ons hopen dat de trein geen vertraging heeft.

Bovendien zitten de vluchten naar CUR steeds goed vol, dus het zal duimen worden.... lukt het niet, wie weet veranderen we dan onze volledig itinirary.

De Jan is naar de voetbal (om zijn gedachten wat te verzetten), de jongens liggen al anderhalf uur te snurken, ik ga de laatste dingen in orde brengen en er dan eens onder de wol (al zal dat met deze temperaturen niet nodig zijn) kruipen.

Wordt vervolgd...

1. Cathy:
    18 juli 2014
    Ik duim alvast voor plaatsen op de geplande vluchten
  2. Janis:
    Ik ook!
    Genieten is de boodschap, maar wees wel voorzichtig, hoor!
    Dikke kussen
    Samuel, Janis en Renée
  3. Greet:
    een veilige reis ,geniet ervan
    kusjes xxxxx
  4. Katrien:
    18 juli 2014
    Veel plezier en als je tijd hebt denk dan aan meetje haar schoenen ;-))))
  5. Eddy:
    18 juli 2014
    Hopelijk op de vlieger geraakt. In ieder geval goede reis!!!
  6. Cathy:
    Hey schatjes
    ik heb gezien dat jullie al in Miami zitten en NIET iop de vlucht naar Curaçao geraakt zijn
    We duimen voor morgen

Dikke kus