Key West

23 juli 2014 - Layton, Florida, Verenigde Staten

Het was vandaag een vermoeiende dag, mammie en de kids slapen al, dus deze keer breng ik jullie op de hoogte van onze avonturen.

Vanmorgen dankzij de jongens weer vroeg wakker (7 uur). Rustig ontbijtje genomen op ons terras, nu ja rustig... tot pechvogel Lleyton besloot om papa's hete koffie over de tafel en zijn short te laten stromen. Gelukkig dit keer zonder veel ergs: zijn short was lang genoeg zodat er geen koffie op zijn beentjes terecht kwam. Het is voorlopig nog niet zijn verlofje geweest!

Daarna een uurtje gaan zwemmen onder een heerlijke ochtendzon en onze zak gemaakt om erop uit te trekken naar Key West, het meest zuidelijke punt van de VS.

Na een rit van anderhalf uur, met onderweg enkele hevige regenbuien, veilig aangekomen op onze bestemming. Eerst even langs het tourist informationcenter geweest en vervolgens wat afkoeling gaan zoeken in de zee. De wandeling van onze parkeerplaats naar de zee hadden we een beetje onderschat en werd een echte lijdensweg. Minstens 35°C en twee kinderen die niet vooruit geraakten...De opluchting bij het zien van het eindeloze water was dan ook enorm. Lekker gezwommen en gespeeld tot de honger weer de kop op stak.

Helemaal fris teruggewandeld en de beentjes onder tafel geschoven bij Hard Rock Cafe Key West. Op het menu: hamburgers! :-). Lekker gesmuld en ons dan gehaast om te gaan kijken naar waarvoor Key West overbekend is: de zonsondergang. Viel een beetje tegen...veel volk, niet zo'n goed zicht dus besloten om dan maar terug naar de auto te gaan. Nog even langs southern point, het meest zuidelijke punt, voor een fotootje en terug richting hotel vertrokken.

Weer een rit van anderhalf uur, maar nu in het pikkedonker omdat de wegen hier niet verlicht worden 's nachts. Maar Nog nooit met zo'n grote smile een hotelkamer binnengestapt als daarjuist, toen bleek dat er in onze kamer 4 stuks bagage stonden die verdacht veel op de onze leken! Eindelijk propere onderbroeken, zwembandjes, shorts, kleedjes, birckenstocks, t-shirts,...

Vergeef me voor eventuele schrijffouten, maar mijn pijp is stillekesaan aan het uitgaan, Slaapwel!

1. Cathy:
    Oef
    Nu kan de vakantie echt beginnen
  2. Greet:
    Eindelijk !! Blij voor jullie , terug al je spulletjes bij je ,
    Bagage hoofdstuk afgesloten,
    Genieten maar xxxxxxx
  3. Janis:
    24 juli 2014
    Joepie! Na regen komt zonneschijn....Hoop dat Lleytons pech snel verdwijnt. Wij genieten momenteel van de Spaanse Pyreneeën en zijn zo blij dat er alleen maar deftige mensen in ons hotel vertoeven. :-)
    Love you X