Zand op plaatsen waar de zon niet schijnt

26 juli 2014 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Deze morgen eerst voor iedereen een lekkere smoothy (volgens Lleyton smoesie) gaan halen in het restaurantje waar we gisterenavond hebben gegeten. Dan met ons ontbijt (lees: de restjes van ons vorig hotel, muffins,druiven en banaan) richting strand voor een ontbijt aan de zee.

Daarna de calorietjes er terug afgewerkt met een stevige zwembeurt. Zalig warm water en ondiep tot minstens 50 meter in zee. 's Middags ook gegeten op het strand en nog tot half 3 gezwommen. Dan begon het hevig te waaien en regenen en zijn we maar terug naar onze hotelkamer gekomen om ons wat te verfrissen. Het zout en zand door het putteke van de douche laten verdwijnen en ons klaargemaakt voor een wandelingetje.

Wegens aanhoudend gezaag van je raad het al eerst een reuzepizza gaan eten. Bij ons hotel zijn trouwens allerlei kleine restaurantjes die er allemaal heel goed, proper en gezellig uitzien, keuze genoeg dus!

Daarna nog een ijsje gaan halen voor je raad het al en nog wat geslenterd door de winkelstraat tot kwart voor 7. Dan snel naar het hotel want om 7 uur begint happy hour, je raad ook wel voor wie! :-). Mama een mojito van 10 dollar (niet inbegrepen bij happy hour) en papa 2 gratis gin-tonics met watersmaak. Toch heerlijk genieten terwijl de kids zich amuseerden met de ipad. Nog wat fotootjes getrokken en ons teruggetrokken op onze kamer.

Tot morgen! Jan

1. Janis:
    27 juli 2014
    Mama is een dure vogel! Al is het haar van harte gegund, zenne
    :P Hier is de frisdrank duurder dan de wijn... Blijf je nog lang in Miami? Tot hoors, lieverds...X
  2. Cathy:
    Wist je ws niet op voorhand dat mojiti niet inbegrepen was:-D
    Vanmiddag wandelen in Tielt-winge zonder Gerald want die gaat naar bekermatch van Beerschot
  3. Cathy:
    Wist je ws niet op voorhand dat mojiti niet inbegrepen was:-D
  4. Greet:
    27 juli 2014
    Zo te horen (lezen) treffen jullie het nu wel ,mag wel hè !
    Lekker eten ,drinken ,zwemmen ,puur genieten !
    Wij gaan deze namiddag naar het verjaardags feestje van Romy,
    Xxxxxx
  5. Katrien:
    27 juli 2014
    Ook wij zijn wakker! Hebben is geslapen tot 10.30!! Zalig! Ziet er allemaal heel gezellig en plezant uit.geniet nog van de laatste week.wat ik gisteren nog was vergeten te vragen...of jullie enig idee hebben of jullie aan die air maxen geraken want Bart wil er ook wel kopen voor me.laat maar iets weten.de Chanel en Gucci waren weer heeeeeeeel blij dat ze lleyton en leicester nog is gezien hebben.ze waren door het dolle heen erna hahahaha
    Meetje en Bart gaan zebiet ook bbq'en op het feestje van Romy se.amuseer jullie nog en vele dikke kusjes xxxxxxxxxxxxxx