We're going to miami!

25 juli 2014 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Hello boys and girls

vanmorgen eerst eventjes gaan kayakken na het ontbijt. 30 min of zo... We konden dat op onze resort maar je moest reserveren. En gisteren was alles al vol. Hebben ze het toch even gedaan. Daarna onze zakken gepakt en alles weggestoken, gaan uitchecken (11u) en dan nog een uurtje gaan zwemmen. Vermits we nu een hotel hebben zonder zwembad. Wat ze wel jammer vinden natuurlijk. Maar we hebben de zee.

daarna richting Miami gereden. Gestopt aan Walmart voor een extra bagage om al onze nieuwe spullen in te steken en dan naar de luchthaven om auto af te zetten en shuttle te nemen naar hotel in Miami Beach. We verblijven in Hotel Chelsea. Kwestie om het goedkoop te houden in een van mijn eigen hotels uiteraard.

Waren hier dan pas om 18u... Kamer eerst verkend... Dat is allemaal pico bello. Dan met de voetjes in de zee... Langs de speeltuin en een stukje gaan eten. In een lekkere gezonde bar... Met verse groentjes en sapjes. Maar jongens waren te moe en hebben niet veel gegeten.

terug naar de kamer, beetje tv gezien, aflevering van Full House ( zo hebben we hier al veel gezien) en nu gaan slapen.

sleep well (or goodmorning?) and bye bye xxx

1. Cathy:
    26 juli 2014
    Juist site van hotel bekeken
    ziet er prachtig uit
    Enjoy
  2. Janis:
    Enjoy! X
  3. Greet:
    Mooie foto's ,mooi hotel ,
    en genieten maar :) kusjes xxxxx